1.8.06

Beste juffrouw Kalishoek

Toen men u enkele maanden geleden in een beter variétéprogramma de lichtjes aangebrande vraag durfde stellen of u reeds had overwogen om de Vlaamse lezer te laten genieten van uw volledig naakte torso - lingerie- en bikinisessies zijn intussen zo passé - antwoordde u met de profetische woorden:
“Nie onmiddellijk. Binnen een drietal jaar misschien.”
Hiermee bevestigde u wat ik al lang wist. U bent een BV pur sang, een hoogst intellectueel mediawezen. Een Begaafde Verleidster. U gaf met deze geniale inval uzelf enkele jaren pagina’s grote interviewruimte. Met één zin zet u de mediawatchers schaakmat.

Nu de eurosongstorm is gaan liggen en het mediaslagveld er desolaat bij ligt, ben ik u wat uit het oog verloren. Ik weet het, ik reageerde nogal gefrustreerd in mijn laatste fanmail. Dat mijn benen toch lekker langer waren dan de uwe, was misschien dan wel een kwetsende uithaal, maar het was even heerlijk om mijn vinger in een etterende wonde te duwen. Mijn adoratie ten opzichte van jou daarentegen is nog steeds intact. Vergeet die Regi die zo vaak aan uw zijde vertoeft. Wat een klassevrouw als u nodig heeft, is een fris jong en avontuurlijk ingesteld type, een wissel voor de toekomst. Regi rest slechts nog drie jaar media-aandacht voor hij ten onder gaat aan ouderdomskwalen, Legionella verdient mijn voorkeur. Laat ons de plooien glad strijken, en zo bijdragen aan een betere wereld.

Hopende op een date voor de volgende TMF-party,
Tiger

7 comments:

Anonymous said...

Afspraak vanavond om 9h30 (dan slaapt Regi al) onder de tweede boom van rechts in het Leuvense stadspark. P.S. Gelieve als teken van herkenning een T-shirt met opschrift 'Hit Me' te dragen.

*SMAK*

Roxy

Anonymous said...

Snif snik

en ik moet dus weer via de media horen dat mijne Regi een ander heeft! Dat hij straks nog maar eens durft te zeggen dat ik zijn enige ben!

Anonymous said...

En ze kunnen nog niet eens spellen die journalisten! het is milK inc, grmbl gedver krr

Anonymous said...

Beste Tiger,

Het was eenzaam in het stadspark. Ik had me zelf laten insluiten om je toch maar te ontmoeten. de teleurstelling was groot toen ik vanochtend wakker werd en me realiseerde dat je niet was komen opdagen. Ik vrees dus dat wat er ook was nog voor het een kans kreeg, is doodgebloed. Je begrijpt dan ook dat ik je jammer genoeg niet mee zal nemen naar de TMF-party in oktober aanstaande.
Roxy

Tiger said...

Roxane,

tot mijn grote scha en schande lees ik dit bericht nu pas. In tranen snikkend vervolledig ik heroïsch mijn dag.

Teleurgesteld,
TMF was mijn levensdoel,

Tiger

Anonymous said...

je kan altijd eens als beachboy op het betere strand in belgië gaan liggen. op tmf gespot, het meest zinnige programma: dump your boyfriend. de meeste intelligente blonde gepiercte vj gaat daar met een vrijgezelin op zoek op belgische stranden naar mogelijke vriendjes

Anonymous said...

euh... de grapjas die onder het pseudoniem van anneke publiceert is een slechte mediawatcher. anneke is immers al sinds jaar en dag samen met patje krimson.

doe in het vervolg uw huiswerk!