16.10.06

K3 struikelt over schoenen

Gaat het populaire meisjestrio K3 weldra ten onder aan interne spanningen? Insiders vrezen het ergste. Uit goede bron werd vernam deze blog dat Karen zich eenzelfde paar schoenen heeft aangeschaft als Kristel. "Gij wilt mij altijd nadoen gij!" was de eerste reactie van Kristel, waarop Karen rustig en kordaat antwoordde: "Ge denkt toch niet dat ik jaloers ben op u zeker? Met uw varkensoogskes!" Toen Kristel opperde dat ze absoluut geen varkensoogskes heeft, raadde Kathleen haar aan toch maar eens goed in de spiegel te kijken. Dat was net iets teveel voor Karen, die onomwonden stelde dat Kathleen steeds de kant kiest van Kristel, en dat zij de enige is die echt goed kan zingen. "Dat is misschien wel waar, maar ge danst altijd alsof ge net veel te veel hebt gegeten," repliceerde Karen.Is dit het begin van het einde voor K3? De Vlaamse Showbizz houdt zijn hart vast. U leest nieuwe verwikkelingen als eerste op deze webstek. To be continued...

2 comments:

Anonymous said...

Tiger, al mijn kostbare studietijd kruipt in je webstek, man toch !


Juao

Tiger said...

Daar is familie voor João. Moest gij nu elke dag een feestje geven met Regi, ik zou daar ook mij tijd aan verdoen.