25.9.06

Een job, een obsessie

Beste vriend,

nee, je hoort nog goed
je hebt dit verdiend.

Ik zal je tunen
uren lang
en stiekem zoenen
tot ik niet meer kan.

Ik schenk u wilde ideeën
doosjes en balkjes op elkaar
bokalen zoete zeeën
overdaad is een reëel gevaar.

Laat me mezelf niet vervelen
Voed me met spanning elke dag
ik zou gaarne mijn ondergang met u delen
Elektrocuteer me, toe maar, je mag.

Frituur me, leg Tiger in de grill, maak plaats in de kast
verklaar me gek, waanzinnig of debiel, maar deze ode aan u is niet meer dan gepast.

1 comment:

Anonymous said...

Ik zie je,
glad en strak in 't vel
Ik heb je,
eindelijk, waar ik je hebben wil

Mijn vingerafdrukken overal
je inhoud blijft me verwonderen
ik weet niet waar dit eindigen zal
ik wil me steeds met je afzonderen.

Met jou wil ik verder,
jou wil ik behouden.
Nooit had ik gedacht
Dat ik zo van mijn iPod zou gaan houden.