14.12.06

Beste Pascal en Jasmien

Mijn mobiele cadillac stond deze nacht incognito opgesteld, nietsvermoedend in een kaarsrechte straat. Deze morgen vond ik een flyer tussen mijn ruitenwisser, als enige geluksvogel tussen het omringende wagenpark. Ik vreesde voor een boete, maar soms is de realiteit iets leuker dan het bestaan dat men in dromen condenseert.

Bese Pascal en Jasmien, al ben ik gecharmeerd ben ik door jullie voorstel op de juiste plaats aan de juiste persoon afgeleverd, toch doen al deze toevalligheden een donkerbruin vermoeden oprijzen dat hier schaduwtechnieken aan vooraf gingen. Ik wijs dan ook jullie guerillatechnieken met klem af. Wat is het makkelijk om zich voor te doen als sterrenjagers, zonder garanties te bieden dat jullie me binnenloodsen op de volgende Jim-Pary. Hopeloos nerveus word ik van jullie sterstrikkers-soort. Veel succes met de zaak, maar adieu, arrividerci en basta.

Misschien is één van mijn lezers meer geïnteresseerd? Ik citeer:
Wij zijn Pascal en Jasmien.
En kijken uit naar twee vertrouwenspersonen om onze zaak mee verder uit te bouwen. Wij bieden de gelegenheid aan 1 fulltime en 1 parttime medewerker/ ster om zich bij ons team te voegen.
Opleidingen en persoonlijke begeleiding is optimaal voorzien. Vereiste voor de kandidaten is enkel bereid zijn een professionele werking aan te leren, uiteraard met garantie van resultaat en voldoening in de job.
Ben je 21+ en wil je meer weten, bel gerust P&J: 0498/04 78 44 of 0476/90 81 28.

3 comments:

Unknown said...

wat een vreemde manier om sollicitanten aan te trekken...

Anonymous said...

Ja é.
Ik ben wel nieuwsgierig naar de inhoud van hun zaakje.
Iemand lef om te bellen?

Tré, broer van...

Unknown said...

het blijft wel intrigeren op die manier...